tisdag 23 juni 2009

Filmer hit och dit

Nu har jag hunnit med att recensera några av filmerna som jag och min kille har sett på bio det senaste. Jag ska fortsätta recensera när jag har hunnit lära mig hur man länkar skiten som en egen spalt i sidan, har tagit mig otaliga timmar nu att hitta rätt funktion för det.
Ska försöka få med några pc-spel och lite annat skoj också.
Förresten när jag sitter här och skriver om alla jävla filmer jag har sett så kan jag inte annat än att längta tills 4 an i den efterlängtade trilogin, (märklig eller hur), av Pirates of Caribbien kommer. Det är ju iof några år kvar, inte förrän någon gång mellan 2012 och 2013, men, men, den som längtar efter något gott =).

Förresten kanske måste ut en sväng med hunden också, hon ser lite pissenödig ut. Hon heter Xena förresten, ja hon är en riktigt liten krigarprinsessa, på bilden här har hon varit ute och slagits med fiskarna i havet, men just det ja, vi brukar kalla henne hyndan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar