tisdag 23 juni 2009

Star Treak

Här är ännu en film som jag lyckades övertyga killen om att följa med på trotts hans motvilja mot sci-fiction, jag själv däremot tyckte att det skulle bli oerhört spännande att se Star Treak, inte minst för mitt brinnande intresse för just sådana här filmer.

Slutresultatet blev iaf att jag tycker att mina förväntningar nåddes hyfsat bra, med undantag för att filmen kunde tyckas lite smårörig bland, många moment smetas in i varandra och man tappar tråden på vissa ställen. Men i det stora hela tycker jag filmen är riktigt bra och förvånande nog så tyckte killen det också, så har man tur kanske man lyckas få med honom på en uppföljare som säkerligen förgyller vår framtid.

Den här filmen får 3 tvättkorgar, den hade håvat in ytterligare än om den inte rörde till det så ibland, men helt klart värd att se!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar