tisdag 23 juni 2009

Terminator – Salvation

Det här var en film som jag gladligen såg fram emot och det tog mig åtskilliga veckor innan jag hade lyckats övertala killen att följa med på filmen strax efter premiären. Så när vi bänkade oss i de mjuka sofforna i bion, dessvärre på biopalatset, då bergakungen var fullbokad, så var förväntningarna stora.

Jag insåg relativt snart att filmen inte nådde i närheten av de förväntningar jag hade ställt på den och när filmen var slut så var jag gott besviken. Det positiva med filmen är att den bjuder på en hel del action, men dessvärre nästan ingen handling att prata om. I det stora hela så var inte filmen värd 100-lappen den kostade att se, men för riktiga action fans så är den att rekommendera.

Här blir det bara 2 tvättkorgar av 5 möjliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar